Wil jij een verschil maken in jouw gemeenschap?

. thema's: Algemeen, Vereniging Dorpsraad, Bestuur

Ben je geïnteresseerd in lokale kwesties en wil je een stem hebben in de gedachtenvorming? Of wil je gewoon je handen laten wapperen om een bijdrage aan de gemeenschap te leveren? Word vrijwilliger bij de Dorpsraad Badhoevedorp en speel een actieve rol in het vormgeven van de toekomst van ons prachtige dorp!

De Dorpsraad Badhoevedorp is een bruisende organisatie in opbouw die zich inzet voor de belangen van onze gemeenschap. We streven naar een leefbare en welvarende omgeving waarin alle inwoners zich thuis voelen. Als vrijwilliger bij de Dorpsraad krijg je de kans om samen te werken met gelijkgestemde individuen, met als gemeenschappelijk doel de kwaliteit van het dorpsleven te verbeteren.

Waarom zou je je aansluiten bij de Dorpsraad Badhoevedorp? Hier zijn enkele redenen:

1. Meedenken: Als lid van de Dorpsraad heb je de mogelijkheid om mee te denken over onderwerpen die onze gemeenschap beïnvloeden. Je stem wordt gehoord en je kunt actief deelnemen aan het bepalen van de gewenst koers van ons dorp. Dit hangt ook af aan welke rol jij wilt bijdragen. Er is voor elk wat wils.
  2. Verbindingen opbouwen: Door deel uit te maken van de Dorpsraad, kom je in contact met diverse mensen uit verschillende achtergronden. Je bouwt waardevolle relaties op met medevrijwilligers, lokale bewoners en vertegenwoordigers van andere instanties, wat je netwerk vergroot.
  3. Leren en groeien: Als vrijwilliger bij de Dorpsraad Badhoevedorp heb je de kans om in de praktijk nieuwe vaardigheden te ontwikkelen en je bestaande talenten te versterken.
  4. Zichtbaarheid en erkenning: Als lid van de Dorpsraad Badhoevedorp speel je een prominente rol in de gemeenschap. Je wordt erkend als iemand die zich inzet voor het algemeen belang en een bijdrage levert aan de groei en bloei van ons dorp. Dit kan waardevol zijn voor je persoonlijke en professionele groei.
  5. Voldoening en betekenis: Het vrijwilligerswerk bij de Dorpsraad Badhoevedorp biedt een geweldige kans om voldoening te halen uit het helpen van anderen en het verbeteren van de levenskwaliteit van mensen in onze gemeenschap. Je draagt direct bij aan het werken aan Badhoevedorp en dat geeft een gevoel van betekenis. Niet alles lukt natuurlijk, je moet wel edelmoedig met tegenslagen kunnen omgaan.

We hebben jouw betrokkenheid en enthousiasme nodig om ons team te versterken. Of je nu ervaring hebt in bestuurswerk, lokale politiek, andere vaardigheden of gewoon gepassioneerd bent over jouw dorp, we verwelkomen graag jouw bijdrage. Samen kunnen we een verschil maken en Badhoevedorp nog mooier maken dan het al is.

Meld je vandaag nog aan als vrijwilliger bij de Dorpsraad Badhoevedorp en word een belangrijke schakel in de ontwikkeling van ons prachtige dorp! Neem de leiding in jouw gemeenschap en laat jouw stem horen of help gewoon mee door je handen te laten wapperen. Samen bouwen we aan een betere toekomst voor Badhoevedorp! Op onderstaande link tref je alle vacatures aan van de Dorpsraad Badhoevedorp.

Wij zouden het heel leuk vinden om met je kennis te maken. Wil je er is over van gedachten wisselen? Bel of email ons en dan gaan we een kop koffiedrinken.

Mobile: 06 - 12568357

Bestuurssamenstelling

. thema: Bestuur

Per 6 oktober 2022