Dorpsraadbijeenkomst 29 september 2016

. thema: Algemeen

Op donderdag 29 september is er weer een openbare Dorpsraadbijeenkomst om 20.00 uur in het Dorpshuis. Het onderwerp van deze bijeenkomst is: Wat gaat er allemaal gebeuren in en rond het dorp? Want het moment dat de A9 echt buiten het dorp ligt nadert met rasse schreden. Dan verandert er veel: de oude weg wordt gesloopt, er worden woningen gebouwd en het centrum van het dorp, inclusief de ‘oude’ A9, wordt opnieuw ingericht.
Rijkswaterstaat is deze avond, maar ook de komende periode, te gast bij de VDB om eventuele vragen te kunnen beantwoorden en de laatste ontwikkelingen toe te lichten.
Zowel leden als niet-leden zijn van harte welkom om deze avond aan te schuiven en mee te praten en denken over de uitdagingen voor Badhoevedorp en omstreken.