Fotowedstrijd Dorpsgids 2017

. thema's: Algemeen, Sociaal Domein

In het voorjaar verschijnt de nieuwe Dorpsgids Badhoevedorp Boesingheliede Lijnden NieuweMeer. Deze keer willen Stichting Maatvast en de Vereniging Dorpsraad Badhoevedorp de gids niet alleen vóór bewoners maken, maar ook met bewoners. Daarom is er een fotowedstrijd, waarbij de top 3 foto’s een speciale plaats krijgen in de Dorpsgids en de eervolle vermeldingen worden opgenomen op een van de pagina’s. Deelnemers kunnen hun foto's insturen tot en met vrijdag 20 januari 2017 aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met vermelding van naam en adresgegevens.

De foto’s worden beoordeeld door een jury bestaande uit Renée Heijmans van de Vereniging Dorpsraad Badhoevedorp en Peter Schrauwen van Maatvast.
De drie winnende foto’s worden beloond met een speciale plaats in de Dorpsgids en een waardebon van € 75,- (eerste plaats), € 50,- (tweede plaats) en € 25,- (derde plaats).

Voor het wedstrijdreglement klik hier.

De winnende foto’s worden op de websites www.maatvast.nl en www.Dorpsraadbadhoevedorp.nl en in de lokale kranten geplaatst. De winnaars krijgen schriftelijk bericht.

Wilt u dat uw foto een jaar lang te zien is in de nieuwe Dorpsgids? Pak dan uw camera en maak de winnende foto!