September 2015
  • Maandag 28 september

Uitnodiging Ledenvergadering 28/9
Beste Badhoevedorpers,

Namens het bestuur nodig ik alle leden en andere belangstellenden graag uit voor een ingelaste Bijzondere Algemene Ledenvergadering van de Vereniging Dorpsraad Badhoevedorp.

Deze vergadering zal worden gehouden op maandag 28 september om 20.00 uur in de Rode Zaal van de Pelgrimskerk (ingang achterzijde Kerk). Aanleiding is een heugdelijk feit: dat we Margriet Rietmeijer-Blommers hopen te benoemen tot nieuw lid van het bestuur. Daarnaast staat de dispensatie voor de benoemingstermijn van de penningmeester en de opvolging van de penningmeester op de agenda.

Na dit officiele gedeelte gaan we door met de gewone maandelijkse bijeenkomst van de dorprsaad. Daarin inventariseren we met de aanwezigen wat de belangrijke / actuele thema's zijn voor Badhoevedorp. En met die thema's gaan we dan in groepjes aan de slag.

We hopen op uw komst!

Hartelijke groet Anne Marie Kamevaar - Kegel