2 Februari 2016
  • Fragment RTV-NH over milieuput en fietspad
  • Vrijwilligers gevraagd

OV-onderzoek gemeente op Badhoevedorpse markt 3-2-2016

De gemeente wil een beeld krijgen van de behoefte aan openbaar vervoer en houdt daarom een online-onderzoek in de periode 28 januari tot en met 3 februari a.s. Ook worden woensdagmorgen, 3 februari 2016 van 10.00-10.3010.00-10.30 uur, interviews afgenomen op de markt. Maak gebruik van die kans en kom naar de markt! Zeg het voort!

De resultaten van het onderzoek gaan naar de gemeenteraad, die daarna aanbevelingen zal doen voor het Programma van Eisen 2018 van de Stadsregio.

Kijk fragment RTV Noord-Holland over milieuput en fietspad!

In dit fragment, dat vandaag in de rubriek RTVNH Nieuws is te zien, uiten inwoners van Nieuwemeer en Badhoevedorp hun ongerustheid over de milieuput. Fragment RTVNH over milieuput

Vrijwilligers gevraagd!
Word actief bij de Vereniging Dorpsraad Badhoevedorp en meld u aan als vrijwilliger! Wij zoeken mensen die willen meewerken aan een toekomstbestendig dorp. Dat kan door eenmalig iets te doen, of door kortere of langere tijd, uw kennis en/of betrokkenheid in te zetten.