16 maart 2016
  • ALV en Dorpsraadcafé met zeepkist
  • 9 april: Dag van de DWR 2016
  • Vrijwilligers gevraagd

ALV en Dorpsraadcafé met zeepkist!

De Vereniging Dorpsraad Badhoevedorp heeft op maandag 21 maart 2016 weer de jaarlijkse Algemene Leden Vergadering. Aanvang: 20.00 uur in de Karavanserai, Roerdompstraat 17 in Badhoevedorp. Na de pauze wordt het Dorpsraadcafé afgetrapt met de zeepkist: een unieke gelegenheid voor bewoners van Badhoevedorp om in 2 ½ minuut kort en krachtig duidelijk te maken wat hen aan het hart gaat voor de toekomst van Badhoevedorp. Graag even opgeven bij onze secretaris. Daarna is er gelegenheid om over een aantal onderwerpen met elkaar van gedachten te wisselen. ALV als Dorpsraadcafé zijn toegankelijk zowel voor leden als niet-leden.
Heeft u problemen met vervoer dan regelen wij voor u gratis ophalen en thuisbrengen door de shuttlebus.
Aanmelden voor de zeepkist en/of vervoer kan via een e-mail naar secretaris@dorpsraadbadhoevedorp.nl of tel: 06 - 14 65 95 3006 - 14 65 95 30 . Voor de vergaderstukken verwijzen wij u graag naar onze website

9 april 2016: Dag van de DWR 2016
Op april aanstaande organiseren DB Kernen, Meerwaarde en de gemeente Haarlemmermeer de dag van de DWR 2016. Een dag waarbij vrijwilligers van Dorps- en wijkraden kunnen netwerken en onderling ideeën kunnen uitwisselen en tevens zich kunnen verdiepen in de wijze waarop ze effectief invloed kunnen uitoefenen op de gemeente d.m.v. tools. Met als doel dat we met nieuw gereedschap naar huis gaan en met nieuwe inspiratie, inzichten en contacten! Ook potentiële vrijwilligers zijn op deze dag van harte welkom. U kunt zich tot 1 april 2016 kosteloos aanmelden via Dag van de DWR 2016.

Vrijwilligers gevraagd!
Word actief bij de Vereniging Dorpsraad Badhoevedorp en meld u aan als vrijwilliger! Wij zoeken mensen die willen meewerken aan een toekomstbestendig dorp. Dat kan door eenmalig iets te doen, of door kortere of langere tijd, uw kennis en/of betrokkenheid in te zetten. Aanmelden kan bij secretaris@dorpsraadbadhoevedorp.nl of telefonisch: 06-14 65 95 3006-14 65 95 30.