Sloterbrug

VDB stuurt opnieuw brief over de verkeersknelpunten Sloterbrug en Sloterweg

. thema's: Algemeen, Sloterbrug

De Vereniging Dorpsraad Badhoevedorp (VDB) heeft opnieuw een brief gestuurd naar de wethouders Ruigrok en Sedee van de gemeente Haarlemmermeer over de Sloterbrug en het project Sloterweg:

Tijdens de digitale bijeenkomst op donderdag 22 april jongstleden over de Sloterweg in Amsterdam, kwam ook meermaals de Sloterbrug over de Ringvaart ter sprake. De Vereniging Dorpsraad Badhoevedorp (VDB) constateerde dat Amsterdam op geen enkele wijze rekening houdt met de nieuwe situatie die in Badhoevedorp aan het ontstaan is. We leggen daarom graag ons al eerder genoemde standpunt uit en roepen op tot gezamenlijk overleg waarbij de gevolgen van de situatie in heel Badhoevedorp wel degelijk bekeken moeten gaan worden.

Lees de volledige brief aan de wethouders over Sloterbrug en Sloterweg